جدیدترین انواع قفسه فروشگاهی

۳ بازديد

جدیدترین قفسه فروشگاهی

برای ایجاد قفسه بندی و تهیه قفسه در فروشگاه در وهله اول باید فضا و متراژ را در نظر گرفت، قفسه های فروشگاهی باید به نوعی در فروشگاه قرار بگیرند تا مانع عبور و مرور مشتریان نشوند. در قدم بعدی بررسی کامل اجناس از نظر ابعاد است که از اهمیت بالایی برخوردار است. قفسه که خریداری می شود باید از استحکام و بالایی برخوردار باشد تا در طولانی مدت و با سنگین شدن طبقات، مشکلی در نگهداری وجود نداشته باشد. نکته بعدی در خرید قفسه هایپری ابعاد و تعداد قفسه در فروشگاه می باشد. فاصله طبقات از هم نباید زیاد باشد زیرا ممکن است متناسب با قد مشتریان نباشد، بنابراین ابعاد و تعداد استاندارد قفسه که سه عدد است پیشنهاد می شود. فاصله از زمین نیز به علت ایجادد گرد و غبار بر روی محصولات، نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

قفسه فروشگاهی چه انواعی دارد؟

جدیدترین قفسه فروشگاهی

قفسه های فروشگاهی به صورت کلی به سه دسته تقسیم می شوند، قفسه های فروشگاهی یک طرفه و قفسه های فروشگاهی دو طرفه و قفسه های فروشگاهی سرلاین.

این قفسه ها از لحاط شکل طاهری ابعاد و متریال نیز متفاو ت خواهند بود و بستگی به سفارش مشتریان متنوع است. مدل های چوبی و پلاستیکی و از کوچک ترین ابعاد با عر1 29 سانتی متر تاعرض 50 سانتی متر قابل تولید هستند.هر مجموعه ای می تواند متناسب با فضای در دسترس و حجم کالای مد نظر از انواع قفسه فلزی فروشگاهی خریداری نماید. هر چه فضای یک فروشگاه بزرگتر باشد به تناسب آن می توان از قفسه فلزی با عرض بیشتر استفاده نمود که حجم بیشتر کالا را به یکباره در آن به نمایش گذاشت. اما اگر تعداد لاین های موجود در فروشگاه برای شما اولویت بیشتری دارد ما به شما پیشنهاد می کنیم از ابعاد قفسه فروشگاهی 30 یا 40 سانتی متر استفاده نمایید تا بتوانید لاین های بیشتر با فضای رفت و آمد باز تر را ایجاد نمایید.

همچنین قفسه های فروشگاهی به دو صورت به فروش می رسند، به صورت آماده ئ از پیش ساخته شده و یا به صورت سفارشی

قفسه فروشگاهی دو طرفه

جدیدترین قفسه فروشگاهی دو طرفه

استفاده از انواع قفسه فروشگاهی در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها یک امر ضروری و غیر قابل انکار است. قبل از خرید انواع قفسه فلزی ابتدا باید نوع استفاده از آن را در نظر گرفت و سپس از مدل های مختلف قفسه فروشگاهی،قفسه مد نظر را انتخاب نمایید. قفسه فروشگاهی دو طرفه یکی از پرکاربرد ترین انواع شلف فروشگاهی است که به دلیل ایجاد دو لاین مجزا ،فضایی دو طرفه برای چیدمان کالا را در دو طرف پشت و جلوی قفسه تامین می کند همین امر در یک هایپرمارکت می تواند بسیار پرطرفدار باشد چون حجم بالایی از کالا را در کمترین فضای مورد بازدید عموم قرار می دهد. این خود دو مزیت بزرگ قفسه فلزی فروشگاهی دو طرفه را به نمایش می گذارد یکی استفاده بهینه از فضا و دیگری افزایش فروش کالا می باشد.

کاربرد قفسه:

  1. تسریع امر پاسخگویی به مشتریان
  2. حذف حجم زیادی از اجناس در انبار
  3. ایجاد طبقه بندی در محصولات
  4. دسترسی آسان به اجناس
  5. نمایش و ارائه بهتر محصولات

 

نمایندگی قفسه فروشگاهی در تهران

شرکت تحکیم سازان پاکا قفسه با دارا بودن استاندارد های بین الملی و بیش از 2 دهه سابقه کاری در زمینه تجهیزات فروشگاهی و برودتی توانسته جز تولید کنندگان اصلی این صنعت قرار بگیرد و سهم عمده ای از بازار های کشور را از آن خود کند. و همواره در تلاش است تا محصولاتی با قیمت مناسب و در عین حال کیفیتی مطلوب طبق استاندار ها ارائه دهد با افزایش مساحت کارخانه به بیش از 15.000 متر مربع و ارتقا خط تولید و استفاده از ماشین آلات بروز و پیشرفته توانسته است طیف وسیعی از محصولات فروشگاهی را تولید و ارائه دهد.

منبع:https://puckashelf.com/product/%d9%82%d9%81%d8%b3%d9%87-%db%8c%da%a9%d8%b7%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d9%be%d8%b4%d8%aa-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.